Konumu,dizaynı ve müşteri karşılamaları çok iyi özellikle telefonla görüştüğüm ve sonrasında ilk karşılamayı yapan personele ilgisi ve yardımı için teşekkür ediyorum,ama buraya kiralık bir daire arayışı için gelmiştim ve öğrenci ve velilerinden dolayı çok yoğundu ve sonuç olarak bana bir tek daire bile gösterilmeden buradan ayrıldım
Yeni Nesil Emlakçılık

